dissabte, 12 de desembre del 2015

SALÓ DEL MANGA DE BARCELONA!! (>o<)

Ei personetes KAWAII !!,
sé que va amb retard però igualment estic molt emocionada de publicar aquesta entrada. 
El 30 d'octubre vaig anar al Saló del Manga de Barcelona amb uns amics, era la primera vegada que hi anava i la veritat és que va ser molt divertit. 
Tres persones de les que hi anàvem vàrem anar amb cosplay, jo vaig anar-hi de Hatsune Miku, una cantant virtual de Vocaloid. 
El Saló del Manga de Barcelona és una convenció de manga, anime i cultura japonesa organitzada per Ficomic que se celebra anualment a la Fira de Barcelona (Plaça Espanya, Barcelona). És la convenció sobvre còmics japonesos més important d'Espanya. La segueixen al darrere la Japan Weekend de Madrid i el Saló del Manga de Múrcia.
Durant el Saló del Manga de Barcelona es realitzen moltes activitats, però les més aclamades pels visitants són el concurs de cosplay i el de karaoke. El saló sempre s'organitza en la mateixa època de l'any però els dies varien depenent de en quin dia caiguin. Aquest any s'ha fet del dijous 29 d'octubre al diumenge 1 de novenbre. El preu de l'entrada varia en quin moment la compris, si la compres mesos abans pot costar-te 7,50 euros però si la compres a les taquilles el mateix dia que hi vagis pot costar-te més o pot ser que  s'hagin esgotat. Així que hauràs de correr si vols anar-hi!! 

I jo serè el nou rei dels pirates!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada